Laron Landry’s On Going Conversation With His Fans

Posted: March 15, 2012 in Collaborative Posts

Image

 

There’s no doubt Laron Landry is a beast. But the man with the 24 inch pythons could use a lesson or two about self-incrimination and being discreet as evidenced by his twitter exchange with one of this fans: 

 

Fan: we need answers…as a Skins fan, i feel im owed an explanation as to why u feel like its ok to go the same route as David Boston

Landry: lol not in my veins fam… Stay blessed

Fan: cool. well we’ll see come august. we dont need you tearing a bicep when you go to wrap tackle.

Landry: if u wanna get real homie we can put it on the table-talk about it!!! Nvr know at goes on behind the scenes but I’m blessed-ready

Landry: if it comes to that I persevere thru it!!! Don’t forget achillies got like that bc I shot it up to play for y’all balee that

 Fan: i watch every game, son. i remember. the fans concerned tho. pics surface of you muscled up beyond belief and it seems kinda off

Landry: u right I’m 218 no fat boss I just grind F sleep I can’t bc the thought of failure can’t do it!!! Respect tho homie

Fan: i’m not entirely sure what you’re saying, but my only point is we need you healthy more now that ever with Otogwe gone.

Landry: u know exactly wt I’m saying… Don’t lie to urself boss

Fan: the finer points of your syntax elude me sometimes.

Landry: respect

Landry: water getting to deep I know-get out ur doing right!!!

Fan: all im tryna figure out is if you think its safe to carry around a DE’s worth of muscle playing the saftey position. thats all

Landry: DE 218lbs.. .cmon man I’m done Lil bro do research or learn about the game!!! Lots of athletes are gifted only a few are SPECIAL!!!

Fan: yea u 218… but you gonna break down in the open field looking like this? what about ya hip swivel?

Landry: great art work of hard work you should try it clown instead of sitting on the couch criticizing- u lame Otta here!! Yyyeerrr

Fan: this aint about my workouts, bro. i’m doing fine. i just need know you wont resemble a ‘roided up body builder come Kickoff 2012

No reply.

 

 

Somewhere in this is an implication that Landry may or may not have been juicing. Although ‘shot it up’ could be referring to Toradol or Cortisone, it would probably be best if Landry didn’t leave that so ambiguous for the NFL officials. 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s